10 Random Faktaa Minusta

10 faktaa minusta. 10 x RANDOM FAKTOJA MINUSTA.


10 Random Faktaa Minusta Sunday Blondie Lily

Löytyykö meiltä samoja tapoja.

10 random faktaa minusta. 10 random faktaa joita et aiemmin tiennyt tarvitsevasi. Ennen kun esittäydyin uudelle ihmiselle sanoin olevani Emili ja pelaavani salibandya. 10 random faktaa minusta matkoilla.

20 random faktaa minusta. Ne liittyvät esimerkiksi työhistoriaani kokemuksiini ja oppeihini rekrytoijana sekä ihan vaan random asiaa minusta. Tein pari vuotta sitten postauksen 20 random facts about me ja muistelin että tykkäsin siitä tosi paljon.

Kerro kommenteissa joku mielenkiintoinen fakta myös ittestäsi. Ajattelin hiukan päivittää listaa ja kertoa tällä kertaa kymmenen faktaa musta. Mun nimi on Venla ja tässä videossa kerron jotain outoja faktoja mustaToivottavasti ette järkyttynyt pahastiKiitos kuitenkin kun katsoitInstagram.

Oikea nimi on Salla-Mari ei siis toinen nimi vaan nimi mutta mä en ole ikinä tykännyt mun viivallisesta nimestäni ja tykkään että mua kutsutaan ennemmin Sallaksi. Merkkasin oman laturini Gladiaattorien bäkkärillä ettei mene muiden. Mun on oltava töissä max 20minuuttia aikasemmin joskus oon ollut 45 minuuttiakin aiemmin.

Kohta on peto irti. Tässä tulee siis 10 random faktaa minusta. 10 random faktaa minusta.

Mistä tietää että syksy on tullut. Mun läppärin näppäimistö on aina ihan pommi. Viihdyn kotona oikein hyvin farkuissa.

Juotiin sitä aina mun isän kanssa. Mutta kertomalla teille 10 random faktaa minusta. Tällä videolla sie opit tuntemaan minuu vähän paremmin.

Olen ehkä perinyt äiskältäni myös sen etten voi lukea edes kirjojen takakansia etukäteen koska en halua saada minkään tason vihiä tulevista koukeroista. Matkaan on tarttunut eilisen jalkeen taas uusia seuraajia joten tutustutaampa enemman 1. Urheilu oli koko identiteettini ja elämäni.

Kirjoittelin aiemmin 10 random faktaa minusta matkaillessa joten tasapuolisuuden nimissä ajattelin nyt kotona ollessa kirjoitella hieman vastaavaa listaa itsestäni täällä arkielämän pyörteissä. Tällä hetkellä minulla on kesken Netflixissä American horror storyn The Cult ja miehen kanssa katsomme Areenalta dokumenttisarjaa Patty Hearstin. Ensin välttelin helposti rypistyviä vaatteita tai toisin sanoen.

Joskus herään jopa keskellä yötä tarkistamaan asian jos alkaa tuntua siltä että oon nukkunut jo epäilyttävän pitkään. Ruokavaliolla yhteys lasten lukutaitoon. Miehen kommentti kun joutui lainaamaan mun läppäriä.

Vähät välitin pienistä rypyistä sittemmin ryppyjen siloittaminen onnistui suoristusraudan. Rakastan koiria vaikka en aina näytä sitä ja riippuu toki koirasta. Käytän 99 vain valkoisia sukkia.

Näillä voi brassailla kavereille ja voittaa tietokilpailuja. 1Olen itse lähtöisin isosta suomalais-sveitsiläis-italialaisesta perheestä. 10 random faktaa joita et aiemmin tiennyt tarvitsevasi.

27 Random Faktaa Minusta. 10 randomia asiaa minusta. Oon viettänyt jo hyvän aikaa mummoelämää.

Tästä voit käydä lukemassa myös aiemmat listat. Testissä Kokkikartanon broileri-tomaattisalsa ja maissilastut. Alla blogihaaste jossa kerron itsestäni 51 random faktaa jota ette välttämättä minusta tienneet.

Kouluaikoina oli ärsyttävää huomautella nimestä ja oikeinkirjoituksesta. Rakastin juoda piimää kun olin pieni. En voi sietää juonipaljastuksia.

Niin kuin kohdassa kuusi sanoin viimeisessä lauseessa liikunta ei enää määritä mua kokonaan. 12 random faktaa minusta. Nykyään siihen on jo tottunut mutta en silti nimestä tykkää.

Sijoitun itse sisaruskatraassa keskelle eli minulla on kolme vanhempaa sisarusta ja. Oikein oksetti käyttää koko konetta. Nappaa Pahalapsi pipo itsellesi tää.

Luulin lapsena että banaanitertuissa merkkitarran saa tertun parhaat banaanit. Ajattelin että nämä faktat voisivat olla sellaisia joita teidänkin olisi hauskaa lukea ja päätin blogin puolella tuplata panokseni. Olen vuosikaudet tehnyt rinnakkain kahta eri työtä päivätyöni on ympäristökonsultoinnin parissa ja sivutyönä teen blogia ja kaikkea siihen.

Jenni Ollonqvist 2 vuottasitten. Sama juttu musiikin kanssa maastavetoja tehdessä ei vaan pysty kuuntelemaan mitään kevyttä listahittikamaa. 12 x RANDOM FAKTAA MINUSTA.

Paljon mahtuu maailmaan turhaa tietoa mutta sitä tämän listan random faktat eivät missään nimessä ole. Mutta Listafriikki on sitä mieltä että mikään tieto ei ole turhaa joten tässä siis 10 random faktaa joita ilman on vaikea uskoa kenenkään elävän täysipainoista elämää. Pitää kerätä kunnon aggressiot sitä tankoa kohtaan ennen kuin saan mitään irti siitä mave-sessiosta.

Tyttö joka oppi puhumaan tunteistaan. Minulla on viisi elävää sisarusta ja yksi kuollut. Niitä pieniä yksityiskohtia outoja tai hauskoja hyviä tai huonoja juttuja joihin en varmastikaan arjessa kiinnitä niinkään huomiota itsessäni mutta.

10 RANDOM FAKTAA MINUSTA Diilin kolmosjakso taputeltu ja jatkossa ollaan. Minulla ei ole erikseen kotivaatteita. Kesällä reissussa ollessa päätin viimeisenä matkapäivänä lentokentällä myöhässä olevaa lentoa odotellessa listailla ylös muutamia havaintoja itsestäni matkalla.

10 random faktaa joita et aiemmin tiennyt tarvitsevasi vol. En oo koskaan omistanut silitysrautaa. Mittariin lävähti tällä viikolla 27 vuotta ja siksi kirjoitin 27 random faktaa itsestäni.

En pysty tekemään maastavetoja hyväntuulisena. 10 random faktaa minusta. Mun puhelimen laturissa roikkuu edelleen iso Tornado-teippi.

En vain tunne oloani mukavaksi muun värisissä. Rakastan klassikkokauhuleffoja Hohdosta Rosemaryn painajaisen kautta Psykoon ja sarjakoukutuksenikin löydän oikeastaan pelkästään kauhun ja jännityksen puolelta. Nykyään esittäydyn vain Emilinä mikä kuulostaa näin sanottuna hassulta.

Kun kerron ihmisille että kahdeksan vuotta sitten minulla ei ollut käytännössä lainkaan hiuksia he eivät usko sanojani. Olen ollut yli 10 kesänä mansikkatöissä ja voisi sanoa että olen alan moniosaaja. En tiedä mistä ihmeestä tää tulee mutta se on oltava tai tuntuu ku olis myöhässä.

Omistan yhdet verkkarit joita käytän ehkä kipeänä ja yhdet legginssit joita käytän vähän useammin. En pystyis elään enään ilman koiraa. 15 RANDOM FAKTAA MINUSTA maanantai 20.

10 faktaa ja pari vähän oudompaakin juttua minusta joita et välttämättä tiennyt etukäteen. Edellinen artikkeli Seuraava artikkeli. Jostain syystä nykypäivänä taas en voi sietää enää koko juomaa.

Pieniä murusia elämästäni olkaa hyvä. Jos joskus harvoin eksyn yöelämään huomaan vaan päivitteleväni mielessäni tätä nykynuorison meininkiä. Kuuntelen aina autolla ajaessani musiikkia mutta kun lähestyn isompaa keskittymistä vaativaa risteysaluetta niin käännän radion volyymin lähes nollille.

Tässäpä siis 10 random faktaa minusta. Minulla ei ole verkkareita jotka vetäisin jalkaan heti kotiin saavuttua. Minulla on ollut millin siili.

Olen 183 cm pitka ja en taman takia loyda itselleni sopivia vaatteita mm. 10 faktaa minusta. Sanon niitä vieläkin valioyksilöiksi.

Tuntuu kuin keskittymiseni olisi kymmenen kertaa parempi hah.


10 Random Faktaa Minusta Annika Ollila


10 Random Faktaa Minusta Annika Ollila


10 Satunnaista Faktaa Minusta Homevialaura


LihatTutupKomentar